שירות למערכות סולאריות – אחריות למערכות סולאריות

אבי בן תורה
מנהל שיווק ישראל / אבי בן תורה
07-10-2020

מה חשוב לברר לפני שמזמינים התקנה של מערכת סולארית וכיצד ניתן למזער את הסיכוי לעיכובים בפתרון תקלות?

אז קיבלתם החלטה נבונה ובחרתם להתקין מערכת סולארית על גג המבנה המסחרי שלכם. הבנתם שמדובר בשטח עם פוטנציאל אדיר והגעתם למסקנה שהגיעה הזמן להתחיל לייצר חשמל באופן עצמאי וליהנות מהכנסה פסיבית בחסות אור השמש. כעת, רק נותר לכם לבחור את החברה האמינה והמקצועית ביותר, שתתקין עבורכם את המערכת.

בשוק הישראלי ישנו מגוון רב של חברות התקנה וחברות יזמיות, אבל רגע לפני שאתם ניגשים לבחור את החברה שעימה אתם רוצים להתקדם, חשוב לקרוא מעט על רכיבי המערכת עצמה, שכן הרכיבים עצמם הינם מה שמייצר בפועל את האנרגיה וכפועל יוצא את הרווחים מהמערכת. בשוק הישראלי קיימת רק חברה אחת שהיא חברה יצרנית של רכיבים עבור מערכות סולאריות והיא – סולאראדג'.

שירות למערכות סולאריות איכותי ואמין

על קצה המזלג, אחד מהפיתוחים המרתקים של חברת סולאראדג' (SolarEdge), הינו אופטימייזר המאפשר להפיק את ההספק המירבי מכל פאנל ופאנל ( ואת ההספק המירבי מהמערכת כולה) ובנוסף, מאפשר ניטור בזמן אמת של ביצועי המערכת ברמת הפאנל הבודד ושליטה בפאנלים מרחוק.

כפי שסולאראדג' הינה מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה הסולארית, כך גם החברה מובילה בכל הקשור לשירות ואחריות. בכדי להבין את המשמעות האמיתית של שירות ואחריות ללא תחרות, יש להבין את הצרכים של הלקוח המסחרי ולבחון את האופן בו הוא מקבל מענה.

שירות למערכות סולאריות – אחריות למערכות סולאריות

 

רבע מאה של אחריות למערכות סולאריות

משך תקופת האחריות הינו כנראה האלמנט הראשון בבחירת יצרן רכיבים למערכת הסולארית. ישנו יתרון משמעותי בבחירת רכיבים של חברת סולאראדג': הממירים מגיעים עם אחריות מלאה למשך 12 שנה (שניתנת להארכה בשמונה שנים נוספות תמורת סכום מינימלי) והאופטימייזרים מגיעים עם אחריות מלאה למשך 25 שנה. תקופת אחריות של רבע מאה היא חסרת תקדים בתחום וממחישה כיצד סולאראדג' עומדת באופן מלא מאחורי המוצרים שהיא מייצרת.

מדברים בשפה שלך

כל בעל עסק שנאלץ להתמודד עם נותני שירות שפועלים במקומות שונים בעולם, מכיר מקרוב את התסכול הכרוך בבעיות התקשורת ואזורי הזמן השונים המקשים על ההתנהלות. זה המקום לציין כי למרות שסולאראדג' הינה חברה ציבורית בינלאומית הנסחרת בנאסד"ק ומעסיקה למעלה מ-2,500 עובדים, המטה הראשי של החברה נמצא כאן בישראל. המשמעות היא, שכל קריאת שירות תקבל מענה בשפה העברית ועבור לקוחותינו בישראל אין פשוט, קל, נוח ויעיל מזה.

נקודה חשובה נוספת שיש לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך, הינה רמת השירות שתקבלו בעת פנייה לקבלת סיוע. בדומה לטכנאים שמבצעים את העבודות בשטח, כך גם נציגי השירות עוברים הכשרות מקצועיות באופן קבוע ומחזיקים בידע נרחב על מערכות ומוצרי החברה. הודות לכך, במקרים רבים בעיות טכניות שונות נפתרות מרחוק באמצעות הדרכה טלפונית בלבד, שניתנת על ידי נציגי השירות עצמם.

השורה התחתונה

הודות לטכנולוגיה המתקדמת ופורצת הדרך, האחריות, הבטיחות, השירות והמענה המהיר, האדיב והמקצועי הניתן בשפה העברית, הבחירה בממירי סולאראדג' (SolarEdge) למערכות מסחריות הינה הבחירה החכמה, הנכונה והמשתלמת ביותר.

 

שירות למערכות סולאריות