מערכות מסחריות
שאלות ותשובות

hero banner mobile

שאלות ותשובות
מערכות מסחריות

כל מה שרציתם לדעת על מערכות סולאריות מסחריות

פתח הכול סגור הכול

אילו אישורים נדרשים עבור הקמת מערכת סולארית על גג/סככה?

על מנת להקים מערכת סולארית על גג, ללא קשר לגודלו, על הנכס להיות מחובר לחשמל כדין. 
בנוסף, נדרש מונה חשמל קבוע, טופס 4 / היתר המאשר את הנכס מטעם וועדת התכנון הרלוונטי. 
 

כמה אני יכול להרוויח מהמערכת הסולארית שלי בשנה ותוך כמה שנים אני יכול להחזיר את ההשקעה?

ההכנסה מהמערכת הסולארית שלכם תלויה בכמה משתנים כמו: איכות המוצרים (פאנלים, ממיר וכו'), כמות השעות של חשיפת המערכת לשמש, זווית התקנת הפאנלים, מקצועיות ההתקנה ואופן תחזוקת המערכת. במידה והמשתנים הללו מתקיימים באופן מיטבי, תוכלו להחזיר את ההשקעה מהר יותר מכיוון שהמערכת תייצר באופן מקסימלי. 
בממוצע, החזר ההשקעה יעמוד על תקופה של 5-7 שנים. 
 

מהי העלות של מערכת סולארית המותקנת על גג?

עלות המערכת הסולארית תלויה בגודל המתקן (כמות הפאנלים והרכיבים הנלווים), איכות המוצרים, יישום ההתאמות הנדרשות להתקנה על אותו גג, ניסיון המתקין ואף שערי מטבע. על מנת להבין מהי העלות המדוייקת עבור מערכת סולארית , יש לפנות לאחד ממאות המתקינים שבוחרים במוצרי SolarEdge בישראל ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית.

האם ניתן להשכיר את הגג/שטח בבעלותי לחברה אחרת לטובת הקמת מערכת סולארית? ואם כן, כמה אני צפוי להרוויח בשנה?

אכן ניתן להשכיר נכס לצד שלישי לטובת התקנת מערכת סולארית. תחילתו של התהליך הוא בחוזה מסודר וכן העברת רישום חשבון החשמל לטובת השוכר. בכדי לקבל אומדן הכנסות, יש לפנות ליזמים סולאריים לצורך קבלת הצעת מחיר.

האם הממיר והפאנלים פולטים קרינה?

הפאנלים הסולאריים אינם פולטים קרינה, והממיר הסולארי פולט קרינה שאינה מייננת. כלומר, היא אינה מסכנת את הסובבים. ישנה תקינה מסודרת בנושא מטעם המשרד להגנת הסביבה, וכל יצרן ממירים, כולל אותנו, מחוייב לעמוד בדרישות התקינה.

מהו אורך חיי המערכת הסולארית?

החוזה מול חברת החשמל הינו חוזה המאשר את האסדרה למערכת סולארית ותוקפו הוא ל- 25 שנים. האחריות לתפוקת הפאנלים הסולאריים עומדת על 25 שנים ובסיום תקופת האחריות, התפוקה תגיע לכ- 82%  (דגרדציה של כ- 0.5% בשנה). עם זאת, פאנל סולארי יכול לתפקד כ- 30 שנים ואף מעבר לכך. האחריות על הממיר של SolarEdge היא ל- 12 שנים עם אופציה להרחבה לתקופה של 20 שנה. מדובר בתקופת האחריות מהארוכות בשוק, כפי 2 אחריות מרוב הממירים האחרים בשוק.

ממי אני מקבל שירות תחזוקה ותמיכה טכנית למערכת הסולארית על כלל רכיביה?

ישנן בשוק חברות אשר מתמתחות בתחזוקה, ביניהן חברות התקנה של מערכות . חברות אלו מציעות בין היתר שירותי תחזוקה, ניטור ובקרה ואפילו שטיפה למערכת הסולארית. כיצרן, SolarEdge היא שמעניקה את השירות עבור מוצרי החברה.

האם SolarEdge מציעה - SolarEdge מפתחת, מייצרת ומוכרת פתרונות אגירה וגיבוי למערכות ביתיות ומערכות מסחריות שכבר מיושמים במיליוני מערכות סולאריות ברחבי העולם. רוצים לדעת עוד? מוזמנים להיכנס לעמוד המוצרים שלנו ולקרוא על מגוון הפתרונות שלנו 

האם SolarEdge מציעה פתרון לאגירת חשמל והאם ישנו פתרון של גיבוי למקרה של הפסקות חשמל?

SolarEdge מפתחת, מייצרת ומוכרת פתרונות אגירה וגיבוי למערכות ביתיות ומערכות מסחריות שכבר מיושמים במליוני מערכות סולאריות ברחבי העולם. לפרטים נוספים אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציג מטעם SolarEdge.

מה כולל הליווי שאני מקבל מחברת SolarEdge בעת רכישת מערכת סולארית עם מוצרי החברה?

חברת SolarEdge מציעה מגוון שירותי מעטפת בעת רכישת מוצרי החברה, הכוללים הדרכה מקיפה על המוצרים, הכוונה בתכנון מערכות סולאריות, שירות ייעוץ ותמיכה טכנית עבור המוצרים והכי חשוב - שירות ואחריות מבית היצרן, אנחנו :)

האם ישנה התחייבות לזמן הגעה של טכנאי במקרה של תקלה במערכת הסולארית?

 SolarEdge שמה את נושא השירות בראש מעיניה ומתחייבת לפעול ע"פ אמנת השירות. במקרה של תקלה משביתה, יעשו מירב המאמצים להגיע עד 2 ימי עסקים לטפל בתקלה. 

האם השירות כלול בתקופת האחריות של SolarEdge?

כן. האחריות שלנו לאורך כל תקופת האחריות, הכוללת 12 שנה אחריות על הממירים ו- 25 שנה על האופטימייזרים. בתום תקופת האחריות, ישנה אפשרות להרחיב את תקופת האחריות ל- 20 שנה (על הממירים בלבד).

רוצים לגלות עוד על המוצרים שלנו?

רוצים לגלות עוד על המוצרים שלנו?

לחצו כאן