הפיקו חשמל סולארי והשיגו עצמאות אנרגטית

אבי בן תורה
מנהל שיווק ישראל / אבי בן תורה
07-10-2020

נערך לאחרונה: אפריל 2024

נסו לדמיין מציאות בה אתם לא תלויים יותר בחברת החשמל ומצליחים לייצר את כל תצרוכת החשמל הביתית שלכם באופן עצמאי וירוק כמעט לחלוטין. כעת, דמיינו שכמות החשמל אשר תצליחו לייצר תהיה גדולה עד כדי כך, שתוכלו למכור את העודפים לחברת החשמל ולקבל עבורם עשרות אלפי שקלים מדי שנה.
זה הזמן להפסיק לדמיין ולהתחיל ליישם: חברת SolarEdge, המובילה את תחום המערכות הסולאריות בישראל ובעולם, תשמח לצעוד אתכם יד ביד בדרך לעצמאות אנרגטית.

אז איך זה עובד?

המשמעות האמיתית היא צמצום התלות בחברת חשמל: כאשר אתם מייצרים את כל תצרוכת החשמל בעצמכם, אתם יכולים להיפרד לשלום מחשבון החשמל החודשי. המערכת הסולארית המותקנת על גג הבית מחוברת למונה דו כיווני, המודד את תצרוכת החשמל הביתית ואת כמות החשמל שיוצר במערכת הסולארית. כאשר כמות החשמל שיוצרה במערכת גדולה מהתצרוכת, באפשרותכם למכור את העודפים לחברת החשמל תמורת תעריף קבוע של 48 אגורות לקוט"ש. שימו לב – התעריף אינו צמוד למדד ומובטח ל-25 שנה.

מערכת סולארית למשק חקלאי

האם בישראל מתאפשרת עצמאות אנרגטית?


עצמאות אנרגטית היא היכולת לייצר את כלל האנרגיה הנדרשת למשק בית באופן עצמאי עם תלות מופחתת בחברת החשמל. כבר היום קיימים בתים רבים שבהם ניתן לייצר את כל התצרוכת הביתית באמצעות המערכת הסולארית. אבל, כיוון שהייצור מתבצע במהלך שעות היום בלבד והצריכה היא לכל אורך היום, נדרש בשביל זה צעד נוסף במשק האנרגיה – אגירה.
המגמה החלה עם מדינות אירופה שהיו הראשונות לאפשר לאגירה של עודפי החשמל המיוצרים במהלך היום בסוללה ייעודית ולבצע שימוש באותו החשמל שנאגר גם במהלך הלילה. בישראל הושקה לפני כמה חודשים מערכת SolarEdge Home, המאפשרת אגירה של חשמל ושימוש בחשמל הנאגר כגיבוי, בעת הפסקת חשמל או זמני חירום.
כמו כן, מדינת ישראל קבעה יעד של הפקת כ-30% מתצרוכת החשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות עד שנת 2030. רשות החשמל מעודדת את האזרחים להתקין מערכות סולאריות ביתיות להפקת חשמל על ידי מתן הקלות ופטורים מיוחדים כמו ביטול היטל ההשבחה על מערכות סולאריות, ביטול הצורך בהתקן בנייה ועוד.
לסיכום – כחברה מובילה בתחום האנרגיה החכמה , SolarEdge גאה להוביל את שוק האנרגיה בישראל עם פתרון מתקדם לאגירה וגיבוי- SolarEdge Home.

אז מאיפה מתחילים?


הצעד הראשון שעליכם לעשות בדרך לעצמאות האנרגטית שלכם, הוא להבין כמה כסף הגג שלכם יכול לייצר עבורכם, באמצעות המחשבון הסולארי. לאחר מכן, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם כאן ומומחי הסולאר של SolarEdge, ישובו אליכם בהקדם.