ServicEdge- מה חשוב לדעת על שירותי השטח של SolarEdge?
כמו כל מערכת טכנית וחשמלית, גם מערכת סולארית דורשת פעולות תחזוקה במרוצת הזמן. אם רכשתם מערכת סולארית ביתית לפני שנתיים או יותר, הכוללת ממיר ואופטימייזרים של SolarEdge, המאמר הזה רלוונטי מאוד עבורכם.
נתחיל מההתחלה – מה בעצם ההבדל בין שירות ואחריות. כידוע, מוצרי SolarEdge נמכרים עם אחריות ארוכת טווח. הממיר מגיע עם 12 שנות אחריות (עם אפשרות להארכה ל-20 שנה) והאופטימייזרים עם אחריות ל-25 שנים, בכפוף לתנאי האחריות.
האחריות הארוכה שאנו מעניקים למוצרים שלנו היא תוצר של ההכרה שלנו באיכותם, בקווי הייצור החדשניים ובבקרת האיכות הבלתי מתפשרת שלנו. כל אלו מהווים שיקול מרכזי בהתקנת מערכת סולארית ותודות לכ-3 מיליון בעלי המערכות שבחרו ב-SolarEdge, אנו נחשבים כיום לחברת הממירים מספר 1 בעולם.
מערכות SolarEdge אשר נמכרות דרך מגוון המתקינים שאיתם אנו עובדים מגיעות עם אחריות המוצר המוצגת מעלה, אך ללא אחריות לשירות טכנאי.
בראשית 2020 השיקה SolarEdge אמנת שירות מקיפה שנבנתה מתוך תפיסה ששמה את הלקוח במרכז העשייה ומתוך אמונה כי השירות הניתן ללקוח יהיה מבוסס על הגינות, שקיפות ומקצוענות. במסגרת האמנה הוגדר שירות ביקור טכנאי לבית הלקוח ונקבע כי מערכות סולאריות ביתיות שנרכשו מקבלן/מתקין עם מוצרי SolarEdge, יכללו שירות הגעת טכנאי לבית הלקוח ללא עלות למשך שנתיים ממועד החיבור לרשת החשמל, ובתום השנתיים יחוייבו בתשלום.
כחלק מתפיסת השירות שלנו לקראת 2023, הושקה חבילת ServicEdge – חבילת שירותי שטח, שכוללת גם שירות ביקור טכנאי ונותנת מענה שירותי מקיף עבור מערכות סולאריות, שתמה תקופת השירות שלהן.
ServicEdge – סל שירותי שטח מקיף ומקצועי ישירות מהיצרן
חבילת ServicEdge ניתנת להזמנה אונליין וכוללת מגוון רחב של שירותים. זאת מתוך מטרה לייצר מעטפת שירותית הוליסטית בזמינות מרבית תחת קורת הגג שלנו, היצרן, ובמתכונת של One Stop Shop. השירות ניתן ללקוח על ידי היצרן ועם טכנאים מטעמו.
מענה מקצועי ומהיר – ServicEdge מספקת מענה מקצועי ומקיף שבמרכזו שירות שטח איכותי עד הבית (ללא עלות נוספת על הביקור).
מוקד VIP – לקוחות ServicEdge יהנו ממוקד VIP ייעודי הנותן מענה יעיל ומהיר, לרבות בתקלות משביתות שדורשות לוחות זמנים קצרים.
הפקת דו"חות שנתיים – פעם בשנה מונפקים דו"חות המפרטים סיכומי תקלות, סוגיות תחזוקה ותפוקות שנתיות.
ניטור פרואקטיבי – הממיר החכם שלנו משדר באופן קבוע לאפליקציית mySolarEdge , שמנטרת את ביצועי המערכת בזמן אמת. הנתונים זמינים ללקוח באפליקציה ובמקביל הצוות הטכני מחובר למידע מסביב לשעון. זהו שירות בעל ערך רב מבחינת עלויות, זמנים ותפקוד תקין. במידה שצוות הניטור מאתר תקלה שמצריכה הגעה למקום, הלקוח מקבל עדכון ונקבע לו ביקור. הטכנאים מגיעים עם ידע מקדים באשר למקרה הספציפי והטיפול יהיה בהתאם – מהיר ויעיל.
בדיקה מקיפה הכוללת צילום תרמי – אלמנט חשוב נוסף של חבילת השירות ServicEdge הוא בדיקה טכנית מקיפה בעלות של 750 ₪ בלבד (כולל מע"מ) לבחינת תפוקת אנרגיה, תקינות המערכת והיבטים בטיחותיים. הבדק נועד לצורך יישור קו שלנו כיצרן, על מנת לוודא תפוקה מקסימאלית ואפקטיבית של המערכת.
הבדיקה כוללת צילום תרמי לכל לוחות החשמל במערך הסולארי (החל מהלוחות שעל הגג ועד ללוח החשמל שבתוך הבית) וכן חיזוק לרכיבים חשמליים. במידה שיש בכך צורך, נעשית בדיקה לתוואי תשתיות החשמל של המערכת הסולארית והחלפת רכיבי קצה. בתום הבדיקה הלקוח מקבל דו"ח תקינות מפורט עם הממצאים. ככל שיימצאו ליקויים אשר אינם קשורים לרכיבי המערכת של SolarEdge, הם יצויינו בדו"ח עם הפניה לקבלן מורשה מטעמנו, לצורך קבלת הצעת מחיר לתיקון.
אם כן, האחריות על הממיר והאופטימייזרים ממשיכה להיות תקפה, וכיוון שאלה מוצרים מתקדמים ואמינים, ניתן לחשוב ש"אין באמת צורך אמיתי בשירות, כי שום דבר לא יתקלקל".
היתרון המהותי של ServicEdge הוא שבנוסף לכך שהחבילה כוללת את ביקורי הטכנאי ללא עלות, מה שעוזר לשמור על ראש שקט, היא מספקת גם שירותים נוספים שמסייעים לשמור על תפוקת המערכת בצורה המקסימאלית שלה באופן שוטף, ועל כן מומלצים לצד האיכות והאמינות של המוצרים.
חבילת ServicEdge ניתנת לרכישה באמצעות מרכז המכירות שלנו, אשר זמין לטובת שאלות ומענה טכני גם בטלפון *5497 וגם בערוץ ווטסאפ ייעודי. ניתן גם לרכוש את שירותי הטכנאי ישירות ממתקין המערכת שלכם. שימו לב שרצוי שלא להמתין לתקלה הראשונה בכדי להצטרף כי קיימת תקופת אכשרה בסיסית, כך שהחבילה לא נכנסת לתוקף אם היא נרכשת בעקבות הזמנת טכנאי לשירות שטח.